Followers

leave me alone



assalamualaikum suma..
n hello..
em..merujuk kpda tajuk d atas..-.-
hehe.. semalam ada lelaki yg saya bnci sngt2 sms saya balik.!
saya skit hati sngt n balas dlam keadaan marah2..
so fuc~
and then gurl dya call n tnya2 saya siapa..
siapa yg kacau siapa bha dulu d sini ar..?
o0o
n then dya ckp saya kasi rusak hbngan ddiorang..?
patut ka.? boy dya yg curang and xda mw ngaku.!
dya salahkan saya plak.? patut ka.? hah.?
and c loser tu buat2 xda mw mengaku plak yg dya duluan sms saya.
hah.! sngat sakit aty saya semalam owh.!!!
saya pun xda tw mcm lgi mw urus org sprti mereka ni.! DOUBLE LOSER.!! and when my emotion over full..! i will let it go by crying.. :(
kenapa saya yg mlng btul prnah knal sama diorang tu ar.?

 ada hikmah ka d sblik kjadian nie.? saya sngat bigung.! huh..
well then semakin pnjng saya crita smkin sakit plak aty saya nie.!
ok lar tu jer.. 

No comments:

Post a Comment